Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

Έκκληση για βοήθεια από τον γιο συντοπίτη μας που πάσχει από λευχαιμία


 Έκκληση για βοήθεια απευθύνει ο συντοπίτης μας, ο Γεώργιος Καράβας για το πατέρα του Παντελή Καράβα από της Καρυές  της Χίου, ο οποίος τα τελευταίο διάστημα δίνει μάχη με την λευχαιμία σε Νοσοκομείο της Νέας Υόρκης.
Ο Παντελής, ένας καλός φίλος και γείτονας μου στη Χίο θα χρειαστεί τη βοήθεια όσων μπορούν να συνδράμουν, ώστε να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο χρηματικό ποσό για τα έξοδά της νοσηλείας του.

Ακολουθεί το κείμενο – έκκληση: Στα Ελληνικά και τo link στα Αγγλικά.





Ονομάζομαι Γιώργος Καραβάς και ξεκίνησα αυτό το go fund me για να στηρίξω τον πατέρα μου, Παντελή Καραβά, ο οποίος παλεύει με τη λευχαιμία.
Ο πατέρας μου είναι ένας τρυφερός πατέρας, παππούς, θείος,ξάδελφος και φίλος. Είναι ένας σκληρά εργαζόμενος και μια μοναδική ψυχή. Όλοι όσοι τον συναντούν έλκονται από το μεταδοτικό γέλιο και την ευγενική του φύση.Δυστυχώς ο πατέρας μου πάλευε τους τελευταίους έξι μήνες με τη λευχαιμία τους τελευταίους Ήταν δύσκολο για αυτόν και για όλους μας να τον παρακολουθούμε να παλεύει με αυτόν τον καρκίνο. Οι θεραπείες του απαιτούσαν πολλούς γύρους χημειοθεραπείας και μεταγγίσεις αίματος, οι οποίες είναι πολύ επώδυνες. Πρόσφατα, υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση μυελού των οστών, η οποία ήταν επιτυχής αλλά όχι το τέλος της μάχης. Ως αποτέλεσμα των σοβαρών συμπτωμάτων του και της σύστασης των γιατρών να βρίσκεται σε ανάπαυση στο κρεβάτι, είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να εργαστεί ακόμη και πριν από την επίσημη διάγνωση.Η οικογένειά μου θα ήταν πολύ ευγνώμων αν ήθελες να βοηθήσεις τον πατέρα μου. Αυτή η απροσδόκητη πρόκληση θα είναι ένα σημαντικό οικονομικό βάρος για τον πατέρα μου. Η υποστήριξή του με μια δωρεά θα του επιτρέψει να επικεντρωθεί στην καταπολέμηση της λευχαιμίας αντί να ανησυχεί για τα ιατρικά έξοδα, τους μηνιαίους λογαριασμούς και την προσωρινή απώλεια εργασίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου