Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Σταύρος Μιχαηλίδης – «Ρωτήθηκα και επιβεβαίωσα το ενδιαφέρον μου για υποψήφιος Βουλευτής»

 

Το ενδιαφέρον του για εκ νέου υποψηφιότητα ως υποψήφιος Βουλευτής με την Νέα Δημοκρατία, όποτε προκύψουν εθνικές εκλογές, επιβεβαίωσε μέσω του διαδικτυακού podcast του Politischios.gr, ο Σταύρος Μιχαηλίδης.

Στο πλαίσιο της παρέμβασής του, ο κ. Μιχαηλίδης επεσήμανε ότι, όχι μόνο δεν καταθέτει τα όπλα αλλά ότι ερωτήθηκε και επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον του για υποψηφιότητα.

Μάλιστα απέδωσε τα περί μη υποψηφιότητάς του σε «κανάλια» που παραπληροφορούν τον κόσμο τόσο στην πόλη όσο και στα χωριά, προσθέτοντας ότι μέχρι τη λήξη της κυβερνητικής θητείας υπηρετεί την παράταξή του από τη θέση του πρώτου επιλαχόντα βουλευτή του νησιού.

«Δράττομαι της ευκαιρίας να το πω ότι ο Μιχαηλίδης «ναι» είναι παρών και έχει ερωτηθεί και έχω απαντήσει ότι «ναι» με ενδιαφέρει να είμαι και 3η φορά υποψήφιος. Έχω κουραστεί να λέω στον κόσμο ότι εγώ δεν σταματάω τίποτα. Ό,τι κάνω το κάνω ανθρωποκεντρικά και με αγάπη για τον τόπο μου. Και αυτή η αγάπη δεν είναι εκ του υστερήματος αλλά εκ του περισσεύματος αγάπης και ενδιαφέροντος. Τα κουράγια, τις σκέψεις μου και τις ιδέες μου τις έχω. Εγώ δηλώνω ξανά «παρών» και αν αυτό κάποιους ξεβολεύει είναι δικό τους πρόβλημα. Τους 5.200 συμπατριώτες μου, που με εμπιστεύτηκαν, δεν θα τους εγκαταλείψω και δεν θα τους προδώσω. Η απόφαση βέβαια ανήκει καθαρά στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας», ανέφερε ο κ. Μιχαηλίδης.Πηγή Πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου