Σάββατο 7 Αυγούστου 2021

Το τελευταίο αντίο στην Καλλιόπη Γεωρ. Γιαννακή


 

Ο  εκδότης του {Χιακού Βήματος} και συμμαθητής μου, Ισίδωρος Γιαννακής, αποχαιρέτησε την πολυαγαπημένη του Μάνα, που έφυγε πλήρης ημερών σε ηλικία 92 ετών.

Αγαπημένη μου Μάνα.

Πάλλεται η καρδιά μου και συστέλλεται η ψυχή μου, όταν γράφω αυτές της γραμμές.Τα δάκρυα μου πέφτουν στα χειρόγραφα, οι μνήμες μου τρέχουν στο παρελθόν και οι ώρες προσωπικής μου σιωπής        αφόρητες.Ήταν για μένα μεγάλο μαρτύριο  η έκδοση αυτής της εφημερίδας.  Ευχαριστώ το Θεό που τα κατάφερα.

Η μορφή σου Μάνα μου είναι πάντοτε στο προσκήνιο  της μνήμης μου. Η αγάπη και οι σοφές συμβουλές σου ήταν και είναι διαρκής παρακαταθήκη μου.Υποκλίνομαι Μάνα μου με άπειρο σεβασμό και αγάπη στη μνήμη σου.Έφυγες για πάντα Μάνα μου στις 15 Μαϊου 2021 μια μέρα μετά την γιορτή μου.

Στην κηδεία σου που έγινε την Κυριακή 16 Μαϊου 2021 στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Πυργίου, παραβρέθηκε πλήθος κόσμου μέσα και έξω από την εκκλησία λόγω της πανδημίας του  κορωνοϊού. Με τη σκέψη στομωμένη από την οδύνη και με γλώσσα μουδιασμένη από τον πόνο, απευθύνω στην λατρευτή μου Μάνα τον ύστατο χαιρετισμό τον χαιρετισμό του γιου προς την Μάνα του,με λόγια αγάπης, μνήμης, τιμής και ευγνωμοσύνης.Η ψυχή της Μάνας είναι η ολοκληρωτική έννοια της ύπαρξης, η απαρχή της ζωής που σηματοδοτεί την δημιουργία και την εξέλιξη μας.

Σε κλάψαμε πολύ όλοι στην οικογένεια μας και ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι έφυγες οριστικά, Ήσουν 92 χρονών και εκτός από τα κινητικά προβλήματα, ήσουν { σιδερένια } και μέχρι τέλος με πλήρη πνευματική διαύγεια.Πόσες φορές σκέπτομαι να σου τηλεφωνήσω , να περάσω από το σπίτι σου  τώρα που είμαι στο χωριό,αλλά αυτόματα λέγω και ξαναλέγω { η Μάνα μου έφυγε } δεν γίνεται τίποτα από αυτές τις σκέψεις.Αυτή η οριστικότητα της απουσίας σου μας γεννά παράπονο μεγάλο και βαθύ και ποτίζει την ψυχή μας με πίκρα συνεχή πολύ μεγάλη και δραστική.

Ήσουν καλόκαρδη και αγαπητή, με αγνά αισθήματα, ευγένεια ψυχής, καλοπροαίρετη, μειλίχια, ήπια και ευπροσήγορη. Με οδύνη μεγάλη και πολλά - πολλά δάκρυα όλη η οικογένεια σε προέπεμψε στην τελευταία σου κατοικία στο Κοιμητήριο του Πυργίου, Ήσουν Μάννα μου ιδιαίτερα ευσεβής. Η εργατικότητα σου ήταν παροιμιώδης και ποτέ δεν καθόσουν με σταυρωμένα χέρια.{ Έφυγες } για πάντα Μάννα μου λατρεμένη και αγαπημένη για το ταξίδι προς την μακάρια ζωή αφήνοντας μας να ζούμε με τις αμέτρητες αναμνήσεις.Η μορφή και τα λόγια σου είναι χαραγμένα με χρυσά γράμματα στην καρδιά και στη μνήμη μας. Ο θάνατο σου πλήγωσε πολύ όλους όσοι σε γνώριζαν,όλοι όσοι σε αγαπούσαν.

Μάννα μου λατρευτή και πολυαγαπημένη { έφυγες } για πάντα από τον μάταιο αυτό κόσμο και μακάρι να αναπαύεσαι μέσα σε ολοφώτεινο πέλαγος συνειδησιακής γαλήνης.Μακάρι ο ύπνο σου να είναι ελαφρός και ατάραχος.Ας είναι αιωνία η μνήμη σου και αναπαυμένη η ψυχή σου . Σου υποσχόμαστε ότι ποτέ δεν θα σε ξεχάσουμε και πάντοτε θα σε νιώθουμε ανάμεσα μας,Θα είσαι πάντα νοερά κοντά μας δίπλα μας, στη σκέψη και στην ψυχή μας. Σε θυμάμαι κάθε μέρα να μου δίνεις χίλιες ευχές και να με ευχαριστείς γιατί όπως έλεγες { ποτέ μου δεν σε στεναχώρησα.}

Θυμάμαι τις ατέλειωτες συζητήσεις μας στους τελευταίους μήνες και τις πολλές - πολλές αναμνήσεις σου από το μακρινό παρελθόν. Ποτέ δεν θα ξεχάσουμε την προσφορά σου αγαπημένη μου Μάννα,όπως και την προσφορά του αγαπημένου μου και αξέχαστου Πατέρα μας, που { έφυγε } για πάντα τον Μάρτιο του 2004.Σας ευχαριστούμε από την καρδιά μας και από της ψυχής μας τα βάθη και πάντα θα σας ευγνωμονούμε με αγάπη, τιμή, και ευγνωμοσύνη. Εκεί στον άλλο κόσμο Μάννα μου θα συναντήσεις τον αγαπημένο μου Πατέρα. Να του δώσεις χίλιες χιλιάδες χαιρετίσματα και να του πεις ότι κάθε μέρα είναι στην σκέψη μου και στην καρδιά μου.

Μάννα μου λατρευτή και πολυαγαπημένη.Σου απευθύνω τον ύστατο χαιρετισμό με όλη μου την αγάπη, τηνπροσήκουσα τιμή και την απέραντη ευγνωμοσύνη μου.

Καλό ταξίδι Μάννα μου......Μάννα μου.

Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στον συμμαθητή μου και στην οικογένεια του.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου