Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

Άνοιξε η πόρτα του λεωφορείου και ο εισπράκτορας έπεσε στην άσφαλτο






Το πρωτοφανές αυτό περιστατικό  συνέβη πριν 51 χρόνια  στις 9 - 12 - 1969, εορτή της Αγίας Άννας.
Ξεκινήσαμε στις 7 το βράδυ από τον σταθμό λεωφορείων της Χίου  με προορισμό την  Καλαμωτή, με ένα Mercedes χωρίς αυτόματες πόρτες, με οδηγό  τον αείμνηστο Κωστή Καιμάκη και εισπράκτορα εμένα.
Κώστας Καϊμάκης 1969

Το λεωφορείο ήταν ασφυκτικά γεμάτο με τους όρθιους να είναι πάρα πολλοί.Μεταξύ αυτών ήταν
όρθια η Πόπη Φραγκούλη έγκυος στο πρώτο της παιδί.Χωρίς δισταγμό της έδωσα την θέση μου η οποία βρίσκεται δίπλα στον οδηγό και εγώ πήγα στο πίσω μέρος του λεωφορείου και ακουμπούσα πάνω στην πόρτα.
Μιχάλης Κανάριος 1969


.Στην απότομη στροφή του Αγίου Μηνά ακούμπησα το πόμολο της πόρτας με αποτέλεσμα να χάσω την ισορροπία μου και να βρεθώ έξω από το λεωφορείο στην άσφαλτο, Οι επιβάτες έβαλαν της φωνές και ο Καιμάκης αναστατωμένος σταμάτησε μετά από 50 μέτρα και ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού με είδε να έρχομαι τρέχοντας προς το λεωφορείο..Στιγμές ανακούφισης τόσο για τον ίδιο όσο και για τους επιβάτες συνειδητοποιώντας ότι δεν τραυματίστηκα καθόλου.

Η σημερινή ανάρτηση μου  έγινε για να σας γνωρίσω ότι  θαύματα πάντοτε υπάρχουν αρκεί να έχει κάποιος πίστη.Ο Θεός μπορεί να κάνει θαύματα σήμερα για όλους τους ανθρώπους,ακόμα και για τους άπιστους επειδή τους αγαπάει.


 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου