Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ευχαριστώ της Μ.Σταυρινούδη - Σόδη

Στις  εκλογές  της  6ης  Μαϊου  ο  λαός  μίλησε.Το  αποτέλεσμα  της  κάλπης  έστειλε  μήνυμα  και  στην  παράταξη  μας.
Θεωρώ  οτι  το  αίτημα  για  ανανέωση  στην  πολιτική  ζωή  είναι  ΠΑΝΤΑ   επίκαιρο  και  αυτό ήταν  το  σκεπτικό  μου  οταν  αποδέχτηκα  να  συμμετέχω  σε  ένα  ψηφοδέλτιο  που  για  συγκεκριμένους  λόγους  άργησε  να  κλείσει!
Δεν  σκέφτηκα  ούτε  μια  στιγμή το προσωπικό  μου  συμφέρον,  η  την  πολιτική μου  εικόνα.Θεώρησα  τιμή  και  υποχρέωση  μου  να  στηρίξω,  με  τις  όποιες  δυνάμεις  μου, το  κόμμα  και  τον  Α. Σαμαρά  σε  αυτές  τις  τόσο  κρίσιμες  εκλογές.
Ο   αγώνας  μου  ήταν  καθαρός,  αξιοπρεπής  και  τίμιος,  όπως  αρμόζει  σε  μένα  και  τα  πιστεύω  μου.Απέκτησα  καινούριους  φίλους,  αλλά  ζύγισα  και  πολλούς  άλλους  ''φίλους''.
Θα  ήθελα  να  ευχαριστήσω  όλες  τις  Χιώτισσες  και  τους  Χιώτες  που  με  εμπιστεύτηκαν  με  την  ψήφο  τους ,  αλλά  και  όλους  τους  συνεργάτες  που  ήταν  κοντά μου  όλες  αυτές  τις  μέρες.
Εύχομαι  η  Ελλάδα  να  βρεί  το  δρόμο  της.



                        
                                                                              Μ.Σταυρινούδη  -  Σόδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου