Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Καλαμωτής, ο Μιχάλης Βαρλάς του Γεωργίου, με την Σύμπραξη Δημιουργίας του Σταμάτη Κάρμαντζη

 


Γεννήθηκα στην Καλαμωτή της Χίου. Αποφοίτησα από το Λύκειο Καλαμωτής και υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία στην πολεμική Αεροπορία .Αποφοίτησα από την ανωτέρα Σχολή Μηχανικών Αεροσκαφών στην Αθήνα.

Εργάζομαι ως υπάλληλος στον ΔΕΔΑΗΕ {ΔΕΗ}στη Χίο .

 Παράλληλα δε ανέπτυξα σημαντική δράση στα κοινά του τόπου μου ως μέλος του Προοδευτικού Ομίλου Καλαμωτής και ως μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο της Αθλητικής Ένωσης Καλαμωτής.

 Στις Δημοτικές εκλογές του 2019 εκλέχθηκα Κοινοτικός Σύμβουλος στην Κοινότητα Καλαμωτής.Το 2022 ιδρυτικό μέλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Φίλων Φιλαρμονικής Ορχήστρας Καλαμωτής.

Είναι ιδιαίτερη τιμή η πρόταση του Σταμάτη Κάρμαντζη να είμαι υποψήφιος τοπικός σύμβουλος στην Κοινότητα Καλαμωτής στην παράταξή του. 

Αποφάσισα να συμμετάσχω στις εκλογές  με τον συνδυασμό  ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ του Σταμάτη Κάρμαντζη ως υποψήφιος Κοινοτικός Σύμβουλος,γιατί πιστεύω η συμμετοχή στην τοπική αυτοδιοίκηση είναι υποχρέωση όλων μας προκειμένου να προχωρήσει ο τόπος μας προς το καλύτερο.

Την προσπάθεια αυτή είμαι βέβαιος ότι θα καταφέρει να υλοποιήσει ο Σταμάτης Κάρμαντζης μαζί με μια άξια ομάδα συνεργατών με θέληση για προσφορά και αγάπη για τον τόπο μου.
Η ενασχόληση μου τα τελευταία χρόνια με την τοπική αυτοδιοίκηση, τον Αθλητισμό και τον πολιτισμό και την καθημερινότητα του χωριού μας, μου έχει δώσει την δυνατότητα να γνωρίζω καλά αυτά τα αντικείμενα. 

Στηρίζοντας την υποψηφιότητα μου σας υπόσχομαι ότι μέσα από τα νέα μου καθήκοντα ,θα τιμήσω ανιδιοτελώς την προτίμηση σας στο στο πρόσωπο μου, με μοναδικό σκοπό το κοινό καλό της Καλαμωτής




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου