Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Δήλωση της Μαρίας Σταυρινούδης.


Mε την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να ενημερώσω όλες τις Χιώτισσες και τους

Χιώτες, όσο και τα ΜΜΕ ότι κατά την διάρκεια της θητείας μου, δεν πρόκειται να εκδοθεί

ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ από το γραφείο μου, σχετικά με τις δραστηριότητες

μου σαν βουλευτής του νησιού μας.

Το να προσπαθώ με όλες τις δυνάμεις μου για την επίλυση των όποιων θεμάτων-

προβλημάτων προκύπτουν για το νησί μας, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ μου και η δουλειά μου σαν

βουλευτής.

Το να αυτοπροβάλω λοιπόν την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ μου αυτή δραστηριότητα,

αυτοεπαινούμενη (εμμέσως πλην σαφώς) το θεωρώ παρωχημένο και ξένο προς τον

χαρακτήρα μου.

Εννοείται ότι η παραπάνω μου δήλωση δεν περιέχει απολύτως κανέναν υπαινιγμό για

όσους εκδίδουν Δελτία Τύπου, παρά μόνο ότι η δική μου αντίληψη είναι διαφορετική για

το συγκεκριμένο θέμα.

Με Τιμή

Σταυρινούδη Μαρία

Βουλευτής Χίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου