Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Καλό ταξίδι στη γειτονιά των Αγγέλων Μέμα

 


 Έφυγε από τη ζωή, νικημένη από την επάρατη νόσο η Δήμητρα -Μέμα Νιανιούρα-Βαρλά. Πάλεψε με την αρρώστια τα τελευταία χρόνια, αλλά τελικά την νίκησε.

Η εξόδιος ακολουθία έγινε προ ημερών στην Αθήνα και την συνόδευσαν στην τελευταία της κατοικία πολλοί Καλαμωτούσοι και φίλοι της οικογένειας

Η είδηση του θανάτου της στο χωριό, πλήγωσε όσοι την αγαπούσαν, όλους όσοι την γνώριζαν.
 Η Μέμα ήταν άριστη μητέρα, μια μητέρα ταγμένη στην οικογένεια της, πάντοτε δίπλα στον αείμνηστο σύζυγό της  Γιάνννη και στα παιδιά της.
Μέμα, ήσουν μαχήτρια,πάλεψες την επάρατο νόσο τα τελευταία  3 χρόνια με θάρρος για την ζωή σου.
Ηταν καλόκαρδη, απλή, αγαπητή σε όλους και λάτρευε τα παιδιά της και τα εγγόνια της.
 
Στις οικογένειες των δύο παιδιών της και στους συγγενείς, εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια.
 
Ας είναι αιώνια η μνήμη της και αναπαυμένη η ψυχή της.

Ο γιός της της Νίκος αποχαιρέτησε ΄την μητέρα του με μία ανάρτηση του στο Facebook.

Μεμάκι μου, ψυχάρα μου, μία από τις τελευταίες μας στιγμές σε ρώτησα αν μ'αγαπάς και ψελλισες: Άπειρα. Κι εγώ το ίδιο, ηρωίδα μου.

Όταν έσπασα μου είπες ότι οι φοβιτσιάρηδες πεθαίνουν κάθε μέρα, ενώ οι γενναίοι μόνο μια φορά.
Μέχρι να αρρωστήσεις ήσουν η μάνα μου. Με όσα έζησα δίπλα σου τους 32 μήνες που πάλεψες, ενώ ήξερες ότι θα φύγεις, για μένα είσαι πια ιδέα.
Οι ιδέες δεν πεθαίνουν. Θα σε είσαι εδώ μαζί μας μέχρι να φύγουμε κι εμείς και θα λέμε την ιστορία σου στα εγγονάκια σου.
Στον Παράδεισο άφηνε κανέναν να σε κερδίζει στη μπιρίμπα που και που..
Δώσε μια μεγάλη αγκαλιά στον μπαμπάκα από μένα και το Μαράκι. Μακάρι κάποτε να σας ξαναδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου