Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

΄Εφυγε η Ιστορία Σαραντινίδη του Περίανδρου

 



Πλήρης ημερών απεβίωσε η Ιστορία Σαραντινίδη του Περίανδρου.

 Η εξόδιος ακολουθία έγινε στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής στην Καλαμωτή.
 
Η Ιστορία ήταν άριστη μητέρα, μια μητέρα ταγμένη στην οικογένεια της, πάντοτε δίπλα στον αείμνηστο σύζυγό της Περίανδρο και στα παιδιά της.
Ηταν καλόκαρδη, απλή, αγαπητή σε όλους και εργατική, λάτρευε τα παιδιά της και τα εγγόνια της.
 
Η είδηση του θανάτου της στο χωριό, πλήγωσε όσοι την αγαπούσαν, όλους όσοι την γνώριζαν.

Στις οικογένειες των δύο παιδιών της και στους συγγενείς, εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια.
 
Ας είναι αιώνια η μνήμη της και αναπαυμενη η ψυχή της.

Ο εγγονός της Περίανδρος αποχαιρέτησε ΄την γιαγιά του με μία ανάρτηση του στο Facebook

 Γενικά δεν είμαι ο άνθρωπος που θέλει να διοχετεύ ει την θλίψη του στο περιβάλλον του αλλά οι συνθήκες ίσως το επιβάλλουν. Είμαι χαρούμενος και ευχάριστος άνθρωπος οπως ήταν και η γιαγιά μου η Ιστορία Σαραντινίδη η οποία μας άφησε σήμερα. Το χαρούμενη ισως ειναι λίγο. Πρώτη φορά είδα άνθρωπο να σου λεει γελώντας (δυνατά κιόλας, δεν χαμογελούσε απλα) οτι την πονάει η μέση της ή τα πόδια της. Έζησε υπερήφανα κόντρα σε όλες τις δυσκολίες που έτυχε να τις "χαρίσει" η ζωή απο πολυ μικρή ηλικία. Εργατική και ακούραστη μέχρι τα γεράματα της και οσο την βαστούσαν τα ποδάρια της όπως συνήθιζε να μου λέει. Την παρατηρούσα όταν δουλεύαμε μαζι στα χωράφια, κυρίως οταν ένιωθα την ανάγκη να ξαποστάσω (στα 18 μου εγω ισως 73 εκεινη) και απορούσα για ποιο λόγο δεν ισχύουν οι νόμοι της φύσης στην περίπτωση της. -Ρε γιαγιά λίγο νερό πιες! - Ήπια νερό εγω το πρωί δεν θέλω άλλο. - Ε φάε ένα κρουασάν. - Βρε ήπια νερό σου λεω το πρωί. Δεν ήξερα αν έπρεπε να ανησυχώ καν. Δεν την φοβόμουν. Λεω αυτή θα παει 115 χρονών. Δεν πήγε τόσο. Φρόντισε να φύγει με αξιοπρέπεια. Όπως ακριβώς έζησε. Λογικά δεν ήθελες να ταλαιπωρήσεις τα παιδιά σου ε? Το να μην ταλαιπωρηθείς η ίδια δεν σε ένοιαζε ποτέ. Δεν μπορώ να φανταστώ αλλο λόγο που έπεσα εξω στην πρόβλεψη για την ηλικία

☺️. Ήταν αυτό το "αντε να πα να φυομε να πα να πέσουμε" που μου έλεγες όταν σουρούπωνε στον αμπελίτη τα καλοκαίρια. Αρκετά είπα. Ξεκουράσου γιαγιά. Ήρθε η ώρα τελικά

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα θερμά μας συλλυπητήρια για τον χαμό της αγαπημένης μας Ιστορίας! Η Ιστορία ήταν ένας άνθρωπος αγαθός καλός και χαμογελαστός! Θα μας λείψει πολύ! Αντίο γλυκειά μας ιστορία!
    Μαρία από Ιταλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή