Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

1968 - 2018. Επέτειος για τα 50 χρόνια από την αποφοίτηση στο Γυμνάσιο Καλαμωτής





 --Με έντονη συναισθηματική φόρτιση αισθάνομαι την ανάγκη, μετά την προσωπική μου περιπέτεια η οποία με καθήλωσε 4 μήνες, αποφάσισα να επανεκδοθούν τα ΜΑΣΤΙΧΟΧΩΡΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ , τα οποία τόσα χρόνια αποτύπωναν μια δύσκολη διαδρομή, μια  διαδρομή γεμάτη προσπάθεια, πείσμα,    αγώνα για την ενημέρωση, την πληροφόρηση αλλά και για την διατήρηση της παράδοσης και της ιστορίας του τόπου μας.
Στην σημερινή μου ανάρτηση στα Μαστιχοχωρούσικα Νέα θέλω να  τιμήσω τους Καθηγητές και τους συμμαθητές μου για τα 50 χρόνια από την αποφοίτηση μας από το Γυμνάσιο Καλαμωτής.
Ιδιαιτέρως θέλω να τιμήσω τους συμμαθητές μου Καρρά Μηνά από την Αμερική, ο οποίος ήλθε Χίο πιστεύοντας ότι θα γινόταν η συνάντηση.Το ενδιαφέρον του στο πρόβλημα υγείας μου όλο το διάστημα της νοσηλείας μου, και οι προσευχές του Ιερέα του χωριού μας Μιχάλη Γαλάτουλα με συγκίνησαν αφάνταστα, και τους ευχαριστώ πολύ.




ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ  ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 1961 - 1962. ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΗΝ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-




ΟΙ ΑΠΟΦOIΤΟΙ  ΤΗΣ  Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 1967 - 1968


2008
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ 40 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου