Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Παραιτήθηκε ο βουλευτής Χίου της ΝΔ Σταμάτης Κάρμαντζης, τη θέση του αναλαμβάνει η Μαρία Σταυρινούδη Σόδη.



Την παραίτησή του από βουλευτής της ΝΔ προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα αντιπεριφερειάρχη Χίου, ανακοίνωσε ο Σταμάτης Κάρμαντζης.

Τη θέση του ως βουλευτή Χίου της ΝΔ αναλαμβάνει πλέον η Μαρία Σταυρινούδη-Σόδη, η οποία θα ορκιστεί  στις 3 Σεπτεμβρίου 2014.


Μήνυμα του Σταμάτη Κάρμαντζη

\Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,
Στις περιφερειακές εκλογές του Μαΐου 2014, πριν ακόμη ορκισθώ Βουλευτής δεσμεύτηκα απέναντί σας να υπηρετήσω τη Χίο, τα Ψαρά και την Αιγνούσσα από τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Χίου.
Από τον Μάιο επίσης και μέχρι σήμερα με τη δικής σας ψήφο-εντολή προς εμένα, υπηρετώ τον τόπο μας από τη θέση του Βουλευτή. Μια θέση που περιποιεί ιδιαίτερη και ξεχωριστή τιμή για μένα και είμαι ευγνώμων στο Θεό και σε εσάς, γιατί μια προσπάθεια και ένας στόχος ζωής επιτεύχθηκε.Πορεύτηκα και πορεύομαι στη ζωή μου κοιτώντας σας στα μάτια, χωρίς να ντρέπομαι, γιατί εσείς είσαστε η δύναμή μου και οι συνοδοιπόροι μου. Αυτό το κεφάλαιο δεν το ανταλλάσσω με οτιδήποτε άλλο και με κανένα αξίωμα στον κόσμο.
Σε μια εποχή που η πολιτική αλλά και η τιμή των πολιτικών αμφισβητούνται έντονα από όλους και όλα, σας γνωρίζω ότι τιμώντας τον λόγο μου, παραδίδω την βουλευτική μου έδρα τηρώντας στο ακέραιο, όπως άλλωστε και σε όλη μου τη ζωή, τη δέσμευσή μου προς εσάς και τον τόπο μας, για να υπηρετήσω την Χίο, τα Ψαρά και την Αιγνούσσα από τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Χίου.
Γνωρίζω ότι θα στενοχωρήσω και φίλους με την απόφασή μου αυτή, επειδή ήθελαν να παραμείνω στη Βουλή, όμως δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Ούτε ταξίδι σε δύο βάρκες μπορεί να γίνει απρόσκοπτα. Αν θέλει ο Θεός και ο λαός, η ζωή είναι μπροστά και το μέλλον θα δείξει.
Στους τέσσερις μήνες βουλευτικής μου θητείας αγωνίστηκα με όλες μου τις δυνάμεις και μη αφήνοντας μέρα να περάσει χωρίς να προωθήσω και να επιλύσω, όσα περισσότερα θέματα μπορούσα για τον τόπο και τους ανθρώπους μας.
Με τη βοήθεια του Θεού και τη δική σας αγάπη συνεχίζω...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου προς όλους.

Σταμάτης Κάρμαντζης
...................................................................................................................................................................
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,

ΚΥΡΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗ

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Με την παρούσα επιστολή σας υποβάλλω την παραίτησή μου από το Βουλευτικό μου αξίωμα, λόγω της εκλογής μου ως Αντιπεριφερειάρχη Χίου στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου στις εκλογές του Μαΐου 2014. Είχα δεσμευθεί δημοσίως προς τους πολίτες της Χίου πριν τις συγκεκριμένες αυτοδιοικητικές εκλογές, ότι θα σεβαστώ την ψήφο τους και θα υπηρετήσω τον τόπο μας από τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη, εφόσον εκείνοι μετιμήσουν.
Κύριε Πρόεδρε σας ευχαριστώ για την άριστη συνεργασία και εύχομαι κάθε επιτυχία στο έργο του Κοινοβουλίου.

Με τιμή,

Σταμάτης Κάρμαντζης

Βουλευτής Ν. Χίου, ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου