Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΛΑΒΑΣ,Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημ. Διαμερίσματος Καλαμωτής, με τον συνδυασμό ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΟ ΜΑΣ.


Αγαπητοί συγχωριανοί,

Οι περισσότεροι, απ’ τις συζητήσεις μας στην πλατεία του χωριού μας, είχαν καταλάβει ότι αυτές τις εκλογές θα τις παρακολουθούσα απ’ το καθιστικό του σπιτιού μου. Το αίτημα ανανέωσης και στην Αυτοδιοίκηση δεν συμβάδιζε ίσως με τη συμμετοχή μου. Είχα κι εγώ στην αρχή παραπλανηθεί από την εντύπωση ότι τα νέα δημοτικά σχήματα θα πετύχαιναν να αφήσουν στην άκρη τους περισσότερους από εμάς που έχουμε μια πολύχρονη διαδρομή στα κοινά. Ώσπου διαπίστωσα ότι οι
επαγγελίες της ανανέωσης γίνονταν για τα μάτια του κόσμου.
Ξαφνικά οι νέοι υιοθετούσαν ό,τι πιο αναχρονιστικό και διχαστικό κυκλοφορεί στην Καλαμωτή μας και, όπως διαπίστωσα, και σε πολλά άλλα δημοτικά διαμερίσματα.
Ακόμα κι εκείνους που κλείνουν τα μάτια στο καλό της Καλαμωτής και σέρνουν στα ποινικά δικαστήρια αγνές προθέσεις για να στολιστεί και να βοηθηθεί ο τόπος.
Όσους, με αυτοδιοικητικές ιδιότητες, λειτουργούσαν με λογική ρεβάνς τιμωρώντας στα δικαστήρια (22 μήνες φυλάκιση με αναστολή) εκείνους που έκαναν το έγκλημα να στολίσουν την Καλαμωτή μέρες γιορτών ή να στείλουν φιλειρηνικά μηνύματα.
Η διαπίστωση αυτή με υποχρέωσε να διεκδικώ και σήμερα τη στήριξη σας. Μέσα από ένα συνδυασμό που έκανε και λάθη, έχει πετύχει όμως «να κρατήσει όρθια τη Χίο», όπως σωστά λέει ο Πολ. Λαμπρινούδης.
Είχα την ευκαιρία να μιλήσω μαζί του. Με έπεισε ότι η εξαγγελία του πως θα αλλάξει τον τρόπο διοίκησης του Δήμου, με ισχυρή χωρική αντιδημαρχεία Νότιας Χίου, ενισχυμένη με αρμοδιότητες και υπηρεσίες, δεν είναι προεκλογικό τρικ. Κυρίως ότι θα δίνει πάγια προκαταβολή στις Τοπικές Κοινότητες για την αντιμετώπιση όλων των άμεσων αναγκών και θα σέβεται τις αποφάσεις των Τοπικών Συμβουλίων. Βλέποντας ότι αποτελεί ανάχωμα στην εμφάνιση ενός αναχρονιστικού ως δήθεν νέο, δέχθηκα την τιμητική πρόταση συμμετοχής στο ψηφοδέλτιο του.

Οι δεσμεύσεις 

Σε περίπτωση εκλογής μου στην τιμητική θέση του παρέδρου δεσμεύομαι ότι:
• η πάγια αποζημίωση που θα μου αναλογεί θα κατατίθεται στη Δημοτική Κοινότητα για τις ανάγκες του χωριού.
• θα φροντίζω με προσωπική δαπάνη για την τεχνική κάλυψη της Καλαμωτής με εξοπλισμένο για το σκοπό όχημα.
• θα αποσπάσω από το δήμαρχο τη δυνατότητα ο πάρεδρος της Δημοτικής Κοινότητας να επικυρώνει έγγραφα, όπως το γνήσιο της υπογραφής.
• θα μεσολαβώ για την εξυπηρέτηση των αδύναμων υπερηλίκων του χωριού.
• θα προσφέρω δωρεάν κάδους απορριμμάτων για τα σημεία του χωριού που σήμερα δεν καλύπτονται και τέλος
• δυο φορές την εβδομάδα διάθεση, με προσωπική μου δαπάνη, εργάτη καθαριότητας για το εσωτερικό του χωριού και τον παραλιακό οικισμό της Κώμης τους θερινούς μήνες.

Αγαπητοί συγχωριανοί, 

Ξέρετε πιο καλά από εμένα ότι μια απόφαση μου να μη συμμετέχω στις εκλογές θα ήταν σαν να τοποθετούνταν ένα θηρίο στο κλουβί. Μέσα μου συνεχίζω να πάλλομαι για τη διεκδίκηση των αιτημάτων της Καλαμωτής μας και του μοναδικού παραλιακού οικισμού της Κώμης. Θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου που γεννήθηκα και επέλεξα να ζω σε έναν ευλογημένο τόπο. Και πάντα τον κατηγορώ γιατί ούτε εγώ, ούτε πολλοί άλλοι δεν πετύχαμε ως τώρα να τον αναδείξουμε όπως του αξίζει.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευκαιρίες που μου δώσατε μέχρι τώρα να σας εκπροσωπήσω, τιμώντας με κατ’ επανάληψη με την ψήφο σας. Έχω το θάρρος να τη διεκδικήσω και τώρα, επιδιώκοντας στις 18 Μαΐου από θέση ευθύνης να τα καταφέρω. Το θάρρος αυτό μου το δίνει η συνείδηση μου ότι ποτέ δεν έκανα κάτι που έβλαψε τον τόπο. Αγωνίζομαι και θα αγωνίζομαι για να τον δω καλύτερο.
Είμαι βέβαιος ότι οι στόχοι μας πάλι θα συναντηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου