Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο Μιχάλη Κανάριου

[MIKE2.jpg]Αισθάνομαι την ανάγκη να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' όλους τους συγχωριανούς μου που με τίμησαν με την ψήφο τους δείχνοντας την εμπιστοσύνη και εκτίμησή τους στο πρόσωπο μου.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα όλους τους μη μονίμως διαμένοντας στο χωριό μας για την συγκινητική τους συμπαράσταση.

Ακόμα πέρα από τους συγχωριανούς που με τίμησαν με την ψήφο τους απευθύνω θερμές ευχαριστίες και σ΄όλους εκείνους πού δεν με ψήφισαν για διάφορους λόγους, γιατί και αυτοί με περιέβαλαν με αγάπη και αναφέρονταν με κολακευτικά λόγια για το άτομό μου.

Τέλος, θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους συγχωριανούς και τις συγχωριανές, ότι σαν Τοπικός Κοινοτικός Σύμβουλος αδιάφορα από την όποια τοποθέτηση μου στις πρόσφατες εκλογές, θα είμαι στη διάθεση τους για οποιοδήποτε δίκαιο αίτημα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου