Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Απάντηση στα δημοσιεύματα, από τον Κωστή Μουσουρούλη.


Με αφορμή δημοσιεύματα για την αποστολή στη Βουλή δικογραφίας, μετά από καταγγελία εταιρίας
για εκμετάλλευση λατομείου ζεόλιθου που εκτείνεται χρονικά κατά τη θητεία αρκετών διατελεσάντων υπουργών και υφυπουργών, περιλαμβανομένης και της δικής του τότε ως Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Ανάπτυξης (2007 – 2009), ο Βουλευτής N. Χίου, Κωστής Μουσουρούλης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Αν και δεν έχω μέχρι στιγμής κανένα έγγραφο από τη δικαιοσύνη στα χέρια μου, διευκρινίζω πως
είμαι και ήμουν υπέρ των επενδύσεων: υπό τις προϋποθέσεις που ορίζει η νομοθεσία.
Η ισχύουσα νομοθεσία όριζε πως καθώς είχαν γίνει στην περιοχή έρευνες από το ΙΓΜΕ, οι οποίες
μάλιστα χρηματοδοτήθηκαν μέσω εθνικών και Κοινοτικών πόρων, δεν μπορούσε να γίνει απευθείας
ανάθεση στην εταιρεία, όπως αυτή ζητούσε, αλλά διαγωνισμός για την εξόρυξη ζεόλιθου. Το γεγονός αυτό είχαν επιβεβαιώσει σε πολλές περιπτώσεις οι υπηρεσίες της Περιφέρειας Μακεδονίας-Θράκης,
του Υπουργείου Ανάπτυξης, αλλά και γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου του Κράτους το 2007
(στη συνέχεια και δεύτερη γνωμοδότηση το 2011, με το ίδιο αποτέλεσμα). Επικουρικά αναφέρω πως
ως Γενικός Γραμματέας δεν είχα αποφασιστική αρμοδιότητα για το θέμα, ούτε δικαίωμα υπογραφής.
Η απαίτηση της εταιρείας για απευθείας σύμβαση απορρίφθηκε από τους τέως Υφυπουργούς κ.κ.
Καλαφάτη και Μπούγα, το ΓΓ της Περιφέρειας κ. Σταμάτη, στη συνέχεια δε, και από την Υπουργό
κα. Μπιρμπίλη και Υφυπουργό κ. Μανιάτη.
Η νομοθεσία είναι προφανώς εφαρμοστέα και θεωρώ πάντως πως αν είχε γίνει διαγωνισμός αντί για
ανταλλαγή εξωδίκων όλο αυτό το διάστημα, θα είχε λήξει η υπόθεση και θα είχε ξεκινήσει η εξόρυξη
ζεόλιθου εδώ και χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση είμαι στην απόλυτη διάθεση της Βουλής και της δικαιοσύνης, για την πλήρη
διερεύνηση της υπόθεσης, εκ νέου, προκειμένου να μην υπάρχει καμία σκιά γύρω από το πρόσωπό
μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου