Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΛΑΒΑΣ, Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Κοινότητας Καλαμωτής


Αγαπητοί συγχωριανοί,

 Οι περισσότεροι, απ’ τις συζητήσεις μας στην πλατεία του χωριού μας, είχαν καταλάβει ότι αυτές τις εκλογές θα τις παρακολουθούσα απ’ το καθιστικό του σπιτιού μου. Το αίτημα ανανέωσης και στην Αυτοδιοίκηση δεν συμβάδιζε ίσως με τη συμμετοχή μου. Είχα κι εγώ στην αρχή παραπλανηθεί από την εντύπωση ότι τα νέα δημοτικά σχήματα θα πετύχαιναν να αφήσουν στην άκρη τους περισσότερους από εμάς που έχουμε μια πολύχρονη διαδρομή στα κοινά. Ώσπου διαπίστωσα ότι οι επαγγελίες της ανανέωσης γίνονταν για τα μάτια του κόσμου.


 Αγαπητοί Καλαμωτούσοι, αγαπητές Καλαμωτούσαινες ,

 Ξέρω πως δεν είναι για σας έκπληξη το νέο εκλογικό μας αντάμωμα . Το χούι στον άνθρωπο φεύγει πάντα τελευταίο κι εγώ από τη μέρα που γεννήθηκα ζω και αναπνέω με την επιθυμία να μετέχω στη διαμόρφωση της κοινής ζωής μας . Ξέρω ακόμα πως ακούγεται πρωτόγνωρο να δοκιμάζεται στην κάλπη ένας «οικογενειακός » συνδυασμός , όπως είναι «Ανάπτυξη για την Καλαμωτή » . Δεν ήταν αυτοσκοπός μου , ούτε με εκφράζει η οικογενειοκρατία . Με υποχρέωσε στην κίνηση αυτή το δήθεν ενωτικό ψηφοδέλτιο για την Καλαμωτή , στο οποίο κατέθεσα τη διάθεση μου για συμμετοχή και απορρίφθηκε.
 Εκ των υστέρων πληροφορήθηκα ότι η δική μου απόρριψη δεν ήταν η μόνη. Κι άλλοι συγχωριανοί μας που αυτοπροτάθηκαν είδαν να τους κλείνουν την πόρτα κατάμουτρα και να αμφισβητούν το πιο ιερό πράγμα, την άδολη επιθυμία συμμετοχής στα κοινά. Αυτό δεν μπόρεσα να το ανεχτώ Τα τελευταία χρόνια η Καλαμωτή μας μικραίνει. Οι γειτονιές της αδειάζουν από την ανθρώπινη παρουσία, τα κτίσματα της βαραίνουν  το χρόνο , ο μαθητικός πληθυσμός ελαττώνεται και το μόνο που μεγαλώνει είναι ο μέσος όρος ηλικίας στα καφενεία της πλατείας Δεν είναι φαινόμενο μόνο της Καλαμωτής . Η ίδια πάνω - κάτω πορεία υπάρχει σε όλα τα χωριά μας .
 Χρειάζεται να εμπιστευτούμε μια δημοτική αρχή που θα αναμετρηθεί με όλες της τις δυνάμεις με το πρόβλημα κι η υποψηφιότητα του συγχωριανού μας Κώστα Τριαντάφυλλου είναι μια ελπιδοφόρα προοπτική προς αυτή την κατεύθυνση. Σε εμάς , τους υποψηφίους προέδρους των χωριών , πέφτει το βάρος της « λάντζας » . Πτυχία δεν πήρα ποτέ , η ζωή όμως με δίδαξε να μην το βάζω κάτω , να παλεύω με όλες τις ατομικές μου δυνάμεις απ ' το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο πρόβλημα . Αυτό θέλω να προσφέρω και στην Καλαμωτή .
 Να μου δοθεί η δυνατότητα άμεσης επέμβασης σε όλα τα προβλήματα της καθημερινότητας , αυτά που ενοχλούν όλους μας αλλά δεν τα βλέπουμε να αντιμετωπίζονται τόσα χρόνια . Στην καθαριότητα , στον ηλεκτροφωτισμό , στις απεντομώσεις , στα ασπρίσματα και στις βελτιώσεις των αγροτικών δρόμων , σε μια βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης έχω πια την εμπειρία να επιβληθώ , ακόμα κι αν χρειαστεί να δώσω πρώτος το παράδειγμα , μέχρι να ακολουθήσουν οι δημοτικές υπηρεσίες . Δεν θέλω να σας κουράσω περισσότερο με σκέψεις για το πώς μπορεί να αλλάξει η μοίρα της Καλαμωτής μας . Καταθέτω μόνο την ιδέα να αιτηθούμε την παραχώρηση κατάλληλης έκτασης από το σχεδόν ανενεργό στρατόπεδο της Καλαμωτής και να επιδιώξουμε την κατασκευή ενός πρότυπου Γηροκομείου που τόσο λείπει από τη νότια Χίο . Στην κατεύθυνση αυτή είμαι διατεθειμένος να ανοίξω πρώτος το χορό των δωρεών , με την κατάθεση ενός ποσού για τα πρώτα έξοδα της υλοποίησης της σκέψης , όπως στο παρελθόν έπραξα για την περίπτωση του ηλεκτροφωτισμού του Αγίου Ισιδώρου στην Κώμη

Αγαπητοί συγχωριανοί ,

Η Καλαμωτή θα αλλάξει μόνο όταν ξεφύγει από τις λογικές των αποκλεισμών.Όταν ο κάθε Καλαμωτούσης και η κάθε Καλαμωτούσενα μεταδώσουν στα παιδιά τους την αγάπη για το γενέθλιο τόπο κι εγώ νοιώθω την περηφάνια ότι το έχω καταφέρει, για αυτό άλλωστε και δέχθηκαν τη συμμετοχή στο ιδιόμορφο μας ψηφοδέλτιο.
Ζητάμε την στήριξη σας και δεσμευόμαστε να μην την προδώσουμε.Γιατί όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσες δυσκολίες κι αν μας παρουσιαστούν, η διάθεση της προσφοράς στο χωριό μας ποτέ δεν θα εξανεμιστεί.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΛΑΒΑΣ

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΛΑΒΑΣ

ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΓΛΑΒΑΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου