Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Γενέθλια- ΜΑΣΤΙΧΟΧΩΡΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ- 8 χρόνια κοντά σας




Έχοντας σαν μοναδικό μου όπλο την αγάπη μου για τον τόπο μου, ξεκίνησα πριν 32 χρόνια στην έντυπη ενημέρωση στους απανταχού Καλαμωτούσους. 
Και χωρίς να αποβλέπω σε προσωπικές φιλοδοξίες και υλικά κέρδη, έκανα ένα ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ με την έκδοση της εφημερίδας ΜΑΣΤΙΧΟΧΩΡΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ σε ηλεκτρονική μορφή το 2010 .

Στα 8 χρόνια λειτουργίας που συμπλήρωσαν σήμερα στο ταξίδι της ενημέρωσης, τα ΜΑΣΤΙΧΟΧΩΡΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ κουβαλούσαν μαζί τους την αγάπη και τις ειδήσεις της πατρικής γής στους ξενητεμένους αδελφούς μας που ζουν και προοδεύουν χιλιάδες μίλια μακριά μας καθώς και σ΄αυτούς που τα μίλια του χωρισμού είναι αρκετά λιγότερα.
Αισθάνομαι την ανάγκη να  ευχαριστήσω τους μόνιμους αναγνώστες και τους χιλιάδες επισκέπτες, που μου δώσανε κουράγιο και δύναμη να συνεχίσω. 
Στόχος μου είναι να προάγουμε τον πολιτισμό. την ανωτερότητα, την αγάπη, την συνεργασία για το καλό του χωριού μας. 
Πιστεύω ότι αυτό τελικά είναι ο στόχος όλων και γι΄αυτόν αξίζει να αγωνιστούμε και να προσπαθήσουμε περισσότερο.

Σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ - ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Ο εκδότης

ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡ.ΚΑΝΑΡΙΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου