Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήρια δήλωση του Γιάννη Ξενάκη.



Συντοπίτισσες και Συντοπίτες,

Εκφράζω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου προς όλους εσάς που μέσα από την εκλογική διαδικασία δώσατε με την ψήφο σας μια μεγάλη νίκη στη Νέα Δημοκρατία, στην παράταξη που είχα την τιμή,  μαζί με τους συνυποψήφιους μου, να εκπροσωπήσω στο νησί μας.
Επιτρέψτε μου ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με τιμήσατε προσωπικά με την ψήφο σας.
Θέλω να εκφράσω και δημόσια τα συγχαρητήρια μου σε όλους του συνυποψήφιους μου για τον ωραίο αγώνα που δώσαμε και το αποτέλεσμα που όλοι μαζί πετύχαμε.
Τέλος, συγχαίρω όλους τους υποψηφίους, όλων των παρατάξεων, για το πολιτισμένο επίπεδο και τους χαμηλούς τόνους που τηρήθηκαν. Η αξιοπρέπεια, η αναγνώριση και ο αμοιβαίος σεβασμός πρέπει να είναι πάντα πάνω από τις προσωπικές μας φιλοδοξίες.

Η Πατρίδα και ο τόπος μας χρειάζεται όλους.

Με εκτίμηση,

Γιάννης Ξενάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου