Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Ανοικτή επιστολή, από τον υποψήφιο Βουλευτή της Ν.Δ. Γιάννη Ξενάκη.


Ανοιχτή επιστολής προς την τοπική κοινωνία, δηλώνοντας ότι αποτελεί τιμή το γεγονός ότι το όνομά του συμπεριλαμβάνεται στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ., απευθύνει ο υπ. Βουλευτής Γ. Ξενάκης.
Στην ίδια επιστολή ο κ. Ξενάκης αναφέρεται και σε «πίκρα της αδικίας» τονίζοντας όμως ότι η επιθυμία του για προσφορά είναι πολύ μεγαλύτερη.
Αναλυτικά η επιστολή:
Συντοπίτισσες, Συντοπίτες
Ένιωσα έντονα την επιθυμία να απευθυνθώ σε εσάς με αυτό το μήνυμα, γιατί όσο μεγάλη είναι η τιμή της συμμετοχής μου στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας τοπικά, ακόμα μεγαλύτερη είναι η ευθύνη του να εκπροσωπήσω τον τόπο μας στο κοινοβούλιο διεκδικώντας την δική σας εντολή.
Δεν είμαι ο μόνος. Ακόμα τρεις συνυποψήφιοι διεκδικούν την ψήφο σας και είμαι βέβαιος με την ίδια αίσθηση ευθύνης.
Ο καθένας από εμάς έχει την δική του προσωπικότητα, τις δικές του αξιακές αρχές, τις προσωπικές ιδέες και όραμα για τον τόπο και την πατρίδα, τον προβληματισμό για τα αίτια που μας οδήγησαν στην τραγική κατάσταση που όλοι βιώνουμε, αλλά και την δική του προσωπική διαδρομή που τον ακολουθεί και τον χαρακτηρίζει.
Επιτρέψετε μου να μιλήσω με δυο λόγια για την δική μου διαδρομή, γιατί τα υπόλοιπα που προαναφέρω τα κρίνετε εσείς από την συμπεριφορά μας και τις πράξεις μας, αφού εκτιθέμεθα στην κρίση σας.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον ευλογημένο τόπο μας, στην Χίο μας. Ξενιτεύτηκα για μεταπτυχιακά και καταξιώθηκα επιχειρηματικά στο Βερολίνο. Εδώ και μια δεκαετία διαμένω μόνιμα στην αγαπημένη μας Χίο, όπου αρχικά με την ψήφο των Μαστιχοχωρούσων εκλέχθηκα Δήμαρχος, χωρίς όμως να μου επιτρέψουν τα δικαστήρια να υλοποιήσω το όραμα μου για την περιοχή. Διοίκησα το Νοσοκομείο μας για τρία χρόνια και προσπάθησα μέσω του άριστου στελεχιακού δυναμικού του ιδρύματος να αναδείξωτις αρετές των Ελλήνων μέσα από μια χρηστήδιοίκηση. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του περασμένου Μαίου με την ψήφο σας με αναδείξατε πρώτο περιφερειακό σύμβουλο, αλλά για μια ακόμα φορά, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, δεν μου δόθηκε η δυνατότητα να βάλω το λιθαράκι της ευρωπαικής εμπειρίας και των ιδεών μου στην ανάπτυξη του τόπου μέσα από έναν υπεύθυνο θεσμικό ρόλο.
Με ερωτούν πολλοί. Μετά από όσα έχεις τραβήξει, πως μπορείς να έχεις το κουράγιο να συνεχίζεις. Απαντώ απλά. Γιατί η επιθυμία μου για προσφορά στον τόπο είναι πολύ μεγαλύτερη από την πίκρα της αδικίας. Γιατί νιώθω τις τύψεις της γενιάς μας να γίνονται ερινύες που μας βασανίζουν επειδή δεν φανήκαμε αντάξιοι των θυσιών των προγόνων μας και δεν αφουγκραζόμαστε την κραυγή αγωνίας της νέας γενιάς για το μέλλον της. Γιατί για εμένα η ενασχόληση με τα κοινά δεν είναι επάγγελμα, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Ζητώ και πάλι την ψήφο σας με απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης που αυτό συνεπάγεται.Χωρίς να διακυβεύσω ίχνος από την αξιοπρέπεια μου, χωρίς να απολέσω το παραμικρό από τις αξίες και τις αρχές που πρεσβεύω στον βωμό της επιτυχίας. Τούτη τη φορά δεν θα μπορέσει κανείς να ποδοπατήσει την επιλογή σας. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη σας.Π.Π.

               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου